Nieuws (fb)

3 months ago
Rustpunt "Bassie"

Het zomerseizoen is weer begonnen en Bassie is weer geopend van dinsdag t/m zondag van 9.00 tot ca. 16.00 uur.

Ook de broodjesservice (voor de camping) is weer gestart.

Het winkeltje zullen we binnenkort weer inrichten.

Iedereen prettig seizoen toegewenst!

Baas Bassie
... See MoreSee Less

Het zomerseizoen is weer begonnen en Bassie is weer geopend van dinsdag t/m zondag van 9.00 tot ca. 16.00 uur.

Ook de broodjesservice (voor de camping) is weer gestart. 

Het winkeltje zullen we binnenkort weer inrichten.

Iedereen prettig seizoen toegewenst!

Baas Bassie
5 months ago
Rustpunt "Bassie"

ivm het aangekondigde slechte weer is Bassie vrijdag 9 januari ook gesloten 😥.

Zaterdag en zondag gaan we gewoon open en hopen u voor een warme chocomel oid te mogen begroeten.
... See MoreSee Less

ivm het aangekondigde slechte weer is Bassie vrijdag 9 januari ook gesloten 😥.

Zaterdag en zondag gaan we gewoon open en hopen u voor een warme chocomel oid te mogen begroeten.
5 months ago
Rustpunt "Bassie"

Wie is als eerste bij Bassie? 😂😂 ... See MoreSee Less

Wie is als eerste bij Bassie? 😂😂
5 months ago
Rustpunt "Bassie"

... See MoreSee Less

5 months ago
Rustpunt "Bassie"

Zo mooi bij Bassie! Het hele weekend geopend (als we er nog komen 😉). ... See MoreSee Less

Comment on Facebook

De erwtensoep was heerlijk dank .

Al erwtensoep? 😊

Load more