Nieuws (fb)
3 months ago
Het zomerseizoen is weer begonnen en Bassie is weer geopend van dinsdag t/m zondag van 9.00 tot ca. 16.00 uur.
Ook de broodjesservice (voor de camping) is weer gestart.
Het winkeltje zullen we binnenkort weer inrichten.
Iedereen prettig seizoen toegewenst!
Baas Bassie
... See MoreSee Less
View Comments
- Likes: 2
- Shares: 0
- Comments: 0
5 months ago
ivm het aangekondigde slechte weer is Bassie vrijdag 9 januari ook gesloten 😥.
Zaterdag en zondag gaan we gewoon open en hopen u voor een warme chocomel oid te mogen begroeten.
... See MoreSee Less
5 months ago
Zo mooi bij Bassie! Het hele weekend geopend (als we er nog komen 😉). ... See MoreSee Less
De erwtensoep was heerlijk dank .
Al erwtensoep? 😊


